jump to navigation

Ετοιμάζουν προβοκάτσια και επεισόδια εναντίον της δασκάλας Χαράς Νικοπούλου 13/01/2010

Posted by Εμπροσθοφύλακας in ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΘΡΑΚΗ.
Tags: , , ,
trackback
Χαρά Νικολοπούλου [πηγή φωτογραφίας: fonirodopis.gr]

‘Φωνή της Ροδόπης’
«Ετοιμάζουν προβοκάτσια και επεισόδια εναντίον της δασκάλας Χαράς Νικοπούλου»
05 Ιανουαρίου 2010

Αβάσιμα δημοσιεύματα σε τουρκόφωνα έντυπα την εμπλέκουν σε υπόθεση σκίτσων του Αλλάχ! Στόχος ο παραδειγματισμός της επόμενης «Χαράς» και όλης της Ελλάδας για να καταλάβουν πως η Θράκη δεν είναι ελληνική, αλλά «δική τους» Η νέα κυβέρνηση θα αντιδράσει;

Σκηνικό Δανίας φαίνεται πως ετοιμάζουν κάποιοι στη Θράκη. Να θυμίσουμε την υπόθεση του σκιτσογράφου του Μωάμεθ που πριν από χρόνια στη Δανία, είχε δημοσιεύσει σκίτσα του προφήτη των μωαμεθανών (ενώ βάσει του ισλαμικού δικαίου, απαγορεύεται η οποιαδήποτε εικονογράφηση ιερών προσώπων) και είχε ξεσηκώσει την οργή των φανατικών μουσουλμάνων με αποτέλεσμα να ζει με μόνιμη αστυνομική προστασία.

Βέβαια ο σκιτσογράφος έχει επικηρυχθεί από διάφορες ισλαμικές τρομοκρατικές οργανώσεις ανά τον κόσμο κι έτσι πριν λίγες ημέρες, νεαρός φανατικός θρησκευόμενος τραυματίστηκε και συνελήφθη όταν επιχείρησε να εισβάλει στο σπίτι του με μαχαίρι για να τον δολοφονήσει! Μάλλον μέχρι εκεί φτάνει ο θρησκευτικός φανατισμός ορισμένων. Τα ίδια όμως φαίνεται πως θα ήθελαν κάποιοι να γίνουν και στη Θράκη, προφανώς γιατί νομίζουν πως τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή. Γι αυτό και στο ήρεμο κλίμα που επικρατεί στη Θράκη, πετούν συνεχώς σπίθες, μπας και ανάψει η φωτιά!

Σε δημοσίευμα της 1ης Ιανουαρίου της γνωστής τουρκόφωνης (και φιλικής προς το τουρκικό προξενείο) εφημερίδας Μπιρλίκ το οποίο σύμφωνα με πληροφορίες μας αναπαράγεται από τις επίσης τουρκόφωνες Μιλλέτ και Γκιουντέμ, διαβάσαμε ένα ιδιαίτερα περίεργο άρθρο με τίτλο «Ζήτησε από τους μαθητές να ζωγραφίσουν την εικόνα του Αλλάχ».

Φυσικά το άρθρο δεν αναφέρεται σε κάποιον άλλον, παρά στην πολύπαθη δασκάλα στο χωριό Μεγάλο Δέρειο, Χαρά Νικοπούλου! Τη δασκάλα που κυριολεκτικά έμαθε  γράμματα στα παιδιά που την λατρεύουν και την υπεραγαπούν, στη δασκάλα που είναι τόσο ευαίσθητη σε θέματα θρησκείας και πολιτισμού. Γι αυτό και μπήκε στο μάτι αυτών που δε θέλουν τα παιδιά των μουσουλμάνων να μαθαίνουν γράμματα, για να μπορούν πάντα να τα εκμεταλλεύονται.

Το δημοσίευμα είναι ιδιαίτερα περίεργο και αινιγματικό, τόσο ως προς το περιεχόμενό του (που σύμφωνα με πληροφορίες της «Φωνής» είναι πλήρως ανυπόστατο και συκοφαντικό) όσο και ως προς τα αποτελέσματα που προσπαθεί να φέρει. Θα ήταν υπερβολή αν πιστεύαμε πως μέσα από αυτά τα συντονισμένα τουρκόφωνα δημοσιεύματα, επιχειρείται η δημιουργία ενός κλίματος αναταραχής;

Μήπως κάποιος θέλει να δημιουργήσει έναν καινούριο ή πολλούς καινούριους «Κασάικα» (Σ.Σ.: ο «νταής» μουσουλμάνος που της επιτέθηκε και της έσπασε το χέρι και καταδικάστηκε πρόσφατα από το δικαστήριο) που αυτή τη φορά είτε θα επιτεθούν εκ νέου στην απομονωμένη στο ορεινό Μεγάλο Δέρειο δασκάλα, είτε θα ξεσηκώσουν τους ανυποψίαστους μουσουλμάνους εναντίον της για να δυναμιτίσουν το κλίμα στην περιοχή; Ας δούμε τι λέει το δημοσίευμα της Μπιρλίκ :

«Η Χαρά Νικοπούλου είναι η πιο διάσημη (!) δασκάλα των τουρκικών μειονοτικών σχολείων της Δυτικής Θράκης. Η φήμη της δεν πηγάζει από τις καλές της πράξεις, αλλά από τα κόλπα (!) που έκανε. Το άτομο για το οποίο μιλάμε είναι δασκάλα στο τουρκικό δημοτικό του Μεγάλου Δερείου, περιοχής Έβρου. Και είναι η κόρη του προέδρου του Αρείου Πάγου.

Τι κρίμα που αυτή η δασκάλα που έχει μαλώσει με τους χωρικούς, τους δασκάλους, με την μειονότητα και είναι στα δικαστήρια με κηδεμόνες μαθητών, παρά την επιμονή όλων των χωρικών, συνεχίζει την δουλειά της σε αυτό το δημοτικό. Μάλιστα παρά την υπόσχεση του επιθεωρητή πως «θα την μεταθέσουμε», παρά τις επερωτήσεις των βουλευτών, παρά το αίτημα του δημάρχου, η γυναίκα αυτή δεν μετατίθεται. Γιατί άραγε;

Η Νικοπούλου που τις προηγούμενες εβδομάδες ήταν στην επικαιρότητα με το δικαστήριο με τον Οσμάν Κασάικα, λες και «στενοχωρήθηκε» που έφυγε από την επικαιρότητα, εμφάνισε νέο κόλπο.

Πως; Δίνοντας στους μαθητές εργασία για το σπίτι. Και τι έγινε θα μπορούσε να πει κάποιος. Με την πρώτη ματιά φαίνεται να έχει δίκιο, διότι κάθε δάσκαλος δίνει στους μαθητές εργασία για το σπίτι. Όμως η δασκάλα Χαρά δεν έδωσε μια συνηθισμένη εργασία. Αλλά μια εργασία παράδειγμα (!) για την εκπαιδευτική κοινότητα. Εκ του είδους που θα δυσκολέψει τις ικανότητες και τα όνειρα των παιδιών. Μια εργασία εκ του είδους που χαλάει την ψυχολογική κατάσταση των παιδιών, υπό μια έννοια την ισορροπία των παιδιών.

Η εργασία που έδωσε η δασκάλα Χαρά ήταν «Ζωγραφίστε τον Αλλάχ». Μάλιστα έτσι ακριβώς. Άντε τώρα, ελάτε στην θέση τους και ζωγραφίστε την εικόνα του Αλλάχ. Αυτή η εργασία της δασκάλας Χαράς δε σε κάνει να πεις «Αλλάχ Αλλάχ, μακάρι να βγει σε καλό»;

Η επί χρόνια υπηρετούσα -έστω και με διαμάχες-σε μειονοτικό δημοτικό χριστιανή Ελληνίδα δασκάλα, δεν ξέρει ότι στο Ισλάμ αλλά και σε άλλες θρησκείες δεν υπάρχει εικόνα του Αλλάχ; Δεν καταλαβαίνει πως παίζοντας με τον μικρό κόσμο των παιδιών, οι σοβαρές έννοιες μπορεί να προκαλέσουν ταραχές και διαμάχες;

Ο στόχος της είναι να παίζει με τα ιερά και όσια των παιδιών που έχουν διαφορετική θρησκεία από αυτήν ; Αν είναι  έτσι, η δασκάλα Χαρά κάνει μεγάλο λάθος και πρέπει αμέσως να μετανιώσει.

Πιστεύουμε πως την εικόνα του Αλλάχ δεν μπορεί κανείς να την ζωγραφίζει, αλλά και η Χαρά Νικοπούλου πρέπει να ξαναμάθει το δασκαλιλίκι».

Το ποιος πραγματικά έγραψε το παραπάνω κείμενο της τουρκόφωνης Μπιρλίκ παραμένει άγνωστο. Γνωστές όμως φαίνεται να είναι οι επιδιώξεις του συγγραφέα: να συκοφαντήσει την Χαρά Νικοπούλου στους κύκλους των χριστιανών αλλά και των μουσουλμάνων έτσι ώστε, να ξεσηκώσει με τα ψέματα αυτά τους φανατικούς εναντίον της αλλά και σε περίπτωση που κάτι συμβεί να μη διαμαρτυρηθούν οι φιλήσυχοι μουσουλμάνοι, γιατί «η δασκάλα τα ήθελε αφού προσέβαλε τον Αλλάχ».

Στόχος δεν είναι η Χαρά Νικοπούλου αλλά η εθνική αξιοπρέπεια όλων των Ελλήνων
Ως γνωστόν η Χαρά Νικοπούλου εδώ και χρόνια έκανε τη διαφορά στο χώρο της μειονοτικής εκπαίδευσης. Τη στιγμή που κάποιοι άλλοι δεν ενδιαφερόταν καν, η ίδια όχι μόνο ενδιαφέρθηκε να μάθει στα παιδιά γράμματα, όχι μόνο ασχολήθηκε με χίλιες δύο δραστηριότητες στον ελεύθερό της χρόνο (να τα διδάξει θέατρο, μουσική, να κάνουν εκδρομές κλπ) αλλά μάλιστα έγινε μόνιμος κάτοικος στο Μεγάλο Δέρειο (πρωτοφανές για δάσκαλο αφού όλοι πηγαίνουν για λίγες ώρες στο σχολείο και μετά επιστρέφουν στις πόλεις που μένουν) ώστε να είναι κοντά σε αυτά.

Αυτό όμως δεν άρεσε σε ορισμένους πολιτικούς κύκλους (εντός κι εκτός Ελλάδας) που έβλεπαν να χάνουν το παιχνίδι γιατί η Χαρά δημιούργησε δύο τετελεσμένα: πρώτον έβγαζε τα παιδιά από το σκοτάδι και τους έδειχνε το φως και δεύτερον αποτελούσε το «κακό παράδειγμα» και για άλλες περιπτώσεις εκπαιδευτικών που θα ερχόταν στην περιοχή να τη μιμηθούν!

Έτσι λοιπόν άρχισε ο πόλεμος. Αρχικά την διέβαλαν με διάφορα ψέματα αλλά δεν έπιασε. Μετά ζήτησαν από τους αιρετούς της περιοχής να πιέσουν ώστε να απομακρυνθεί. Όλοι θυμούνται τις δηλώσεις του νομάρχη Έβρου Νίκου Ζαμπουνίδη αλλά κι αυτές του τοπικού δημάρχου Ευάγγελου Πουλιλιού (Δήμος Ορφέα Έβρου) εναντίον της Χαράς με τις οποίες στην ουσία άδειαζαν την ίδια και το έργο της και την άφηναν απροστάτευτη, έρμαιο στις ορέξεις του κάθε φανατικού τουρκόφρωνα κεμαλιστή.

Και η «κακιά» στιγμή δεν άργησε να έρθει. Με αφορμή παρατήρηση που έκανε στην καθαρίστρια του σχολείου η Χαρά Νικοπούλου, το χώρο του σχολείου επισκέφθηκε ο σύζυγός της, Οσμάν Κασάικα που άρχισε να τη βρίζει μπροστά στα παιδιά! Η ίδια για να μη ταραχθούν οι μικροί μαθητές της του ζήτησε να περάσουν μέσα σε μία άδεια αίθουσα για να συζητήσουν, όπου εκεί εκμεταλλευόμενος την απουσία άλλων ο Κασάικα της έσπασε το χέρι!

Και να ήταν μόνο αυτό! Ποιος ξεχνά το λαϊκό δικαστήριο που έστησαν στην πλατεία του χωριού οι τουρκόφρωνες με τη συμμετοχή του δημάρχου (τους) Πουλιλιού ο οποίος παραδέχτηκε πως της τηλεφώνησε και της ζήτησε να φύγει από το χωριό, προφανώς για να μην ενοχλείται η εκλογική του πελατεία!

Ποιος ξεχνά τη συνέλευση μέσα στην αίθουσα του σχολείου όπου παρουσία τουρκόφρωνων κατοίκων, του προσωπικού του σχολείου αλλά και του προϊσταμένου της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, υπεύθυνου για να μειονοτικά θέματα Κωνσταντίνου Τζιώτζιου η Χαρά άκουγε τις πιο αισχρές ύβρεις χωρίς κανείς από τους άμεσα υπεύθυνους να αποχωρήσει σταματώντας τη διαδικασία!

Τέτοια πράγματα μόνο στις πλέον σκοταδιστικές ισλαμικές «δημοκρατίες» συμβαίνουν! Ποιος λοιπόν άλλος εκπαιδευτικός, Έλληνας στη συνείδηση, θα τολμούσε άλλη φορά με αυτές τις συνθήκες να κάνει τίμια τη δουλειά του, γνωρίζοντας πως θα είχε απέναντί του όχι μόνο τους πράκτορες της Άγκυρας αλλά και τους προϊσταμένους του αλλά και τους αιρετούς δημαρχονομαρχαίους της περιοχής; Προφανώς κανείς!

Τι θέλουν τώρα οι πράκτορες της Άγκυρας;

Η Χαρά Νικοπούλου είναι γνωστό πως περνά την τελευταία της σχολική χρονιά στο Μεγάλο Δέρειο αφού τον Ιούνιο του 2010 περιμένει μετάθεση. Αν το πρόβλημα λοιπόν ήταν η Χαρά, τα τσιράκια του προξενείου το μόνο που θα είχαν να κάνουν θα ήταν απλά να περιμένουν και τον Ιούνιο το πεδίο θα ήταν και πάλι ελεύθερο: κάποιος άλλος θα έπαιρνε τη θέση της και η κατάσταση θα γυρνούσε στο προηγούμενο status qvo, πριν την εμφάνιση της Χαράς.

Όμως οι πράκτορες της Άγκυρας δε θέλουν τώρα απλά να φύγει η Χαρά. Θέλουν τη Χαρά φοβισμένη, απειλούμενη και ταπεινωμένη ώστε και η ίδια να φύγει κακήν – κακώς από την περιοχή σα κυνηγημένη αλλά και κάποια επόμενη «Χαρά» που τυχόν έρθει και θελήσει να κάνει σωστά τη δουλειά της, να παραδειγματιστεί από το πάθημα της πρώτης. «Είδες τι έπαθε η Χαρά; Πρόσεξε να μη πάθεις κι εσύ τα ίδια». Αυτό θέλουν να λένε στους αντικαταστάτες της Χαράς.

Η αρχή λοιπόν έγινε με κατευθυνόμενα και συκοφαντικά δημοσιεύματα πως δήθεν η Χαρά, που κατά τους τουρκόφωνους δημοσιογράφους δε ξέρει καλά τη δουλειά της (ενώ οι ίδιοι ξέρουν καλύτερα τη δική τους), «προσέβαλε τον Αλλάχ». Τα δημοσιεύματα αυτά βγήκαν στον αέρα σκόπιμα κατά τις διακοπές των Χριστουγέννων, όταν η Χαρά λείπει από το Μεγάλο Δέρειο έτσι ώστε να προετοιμάσουν το κλίμα.

Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες της «Φωνής», στο σπίτι που μένει η Χαρά Νικοπούλου με το σύζυγό της, ήδη κάποιοι έχουν αρχίσει να δημιουργούν σκόπιμα ζημιές όπως σπασίματα παραθύρων, δείχνοντας έτσι δήθεν την «οργή» τους και προσπαθώντας να τρομοκρατήσουν την ίδια αλλά και το σύζυγό της.

Όταν λοιπόν τα δημοσιεύματα αυτά ως «ράδιο αρβύλα» θα έχουν μεταδοθεί και στο τελευταίο μουσουλμανικό χωριό, με τον τρόπο που θέλει να τα μεταδώσει ο κάθε εγκάθετος του προξενείου βάζοντας τις δικές του «σάλτσες», τότε θα είναι καιρός να βγει επισήμως κάποιος επίσημος της μειονότητας (όπως ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Αχμέτ Χατζηοσμάν που παλαιότερα είχε ζητήσει την απομάκρυνσή της από την περιοχή – πολύ «δημοκρατικό» αίτημα ενός βουλευτή βεβαίως!) να ξεσηκώσει τους ανυποψίαστους πολίτες της μειονότητας, βασιζόμενος προφανώς σε αυτά τα δημοσιεύματα ή και σε κάτι άλλο που ίσως προκύψει. Και μετά, κανείς δε ξέρει: ένας Θεός ή Αλλάχ ας βάλει το χέρι του.

Θα νικήσει κι αυτή τη φορά η τουρκική τρομοκρατία; Είναι η Θράκη ελληνικό ή τουρκικό έδαφος; Θα πάρει θέση στο ζήτημα η νέα ελληνική κυβέρνηση ή θα κάνει τα «στραβά μάτια» και αβάντα στα τσιράκια του προξενείου, όπως έκανε η προηγούμενη; Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιώργος Πεταλωτής έχει κάποια άποψη για το θέμα ή η μόνη άποψη εντός ΠΑΣΟΚ είναι αυτή του Χατζηοσμάν; Όλα αυτά θα τα μάθουμε σε λίγο καιρό, από την εξέλιξη των πραγμάτων.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

‘DefenceNet’
«Άρθρο φωτιά της «Χουριέτ» για την Θράκη»
06 Ιανουαρίου 2010
Τμήμα Ειδήσεων

Με ένα άρθρο-«φωτιά» για τη δήθεν τουρκική μειονότητα στη Θράκη, η τουρκική εφημερίδα «Χουριέτ» προειδοποιεί για το ζήτημα των μειονοτήτων, τονίζοντας χαρακτηριστικά ο αρθογράφος του εν λόγω κειμένου Döndü Sariişik πως «έφτασε η ώρα να προχωρήσουν οι δύο πλευρές (εννοεί Ελλάδα και Τουρκία) είτε σε αμοιβαία παραβίαση της  Συνθήκης της Λοζάνης είτε σε σεβασμού αυτής».

Ο Döndü Sariişik, κάνει αναφορά μάλιστα στις συνθήκες της Αθήνας το 1913 και της Λοζάνης το 1923, αγνοώντας έντεχνα πως αυτές αναγνωρίζουν και προνοούν για «θρησκευτικές» και όχι «εθνικές» μειονότητες. Ο συντάκτης της «Χουριέτ» φτάνει μάλιστα στο σημείο να γράψει ότι: «Η ελληνική επιθετικότητα στην Κύπρο επέφερε την αντίδραση κατά της Ελληνικής μειονότητας στην Κωνσταντινούπολη και η τουρκική αντίδραση επέφερε τα αντίστοιχα γεγονότα κατά της… «τουρκικής» μειονότητας στη Θράκη(!)». Σύγκριση που μάλλον τον γέλωτα θα φέρει σε όποιον γνωρίζει την ιστορία των γεγονότων και των διωγμών της ελληνικής κοινότητας στην Τουρκία από το 1955 έως σήμερα.

Μάλιστα στο ίδιο κείμενο αναφέρεται πως ο συντάκτης του είχε επικοινωνία με πρώην βουλευτή και στέλεχος του ΠΑΣΟΚ στην Ξάνθη Çetin Mandacı ο οποίος δήλωσε πως: «Η τουρκική μειονότητα στην Ελλάδα εξακολουθεί να υποφέρει από τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, αν και στην Ευρωπαϊκή Ένωση έχει συντελεστεί αξιοσημείωτη βελτίωση τα τελευταία χρόνια σε ό,τι αφορά τα ανθρώπινα δικαιώματα».

Παράλληλα ο τούρκος δημοσιογράφος επισημαίνει πως σε επικοινωνία που είχε με τον μη αναγνωρισμένο «μουφτή» της Θράκης Αχμέτ Μετέ, εξέφρασε παρόμοιες ανησυχίες με τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο σε ότι αφορά τη μεταχείριση των μειονοτήτων στη χώρα:

«Θέλει ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος να αναγνωριστεί επίσημα από το Τουρκικό κράτος. Γιατί δεν κάνει το ίδιο και η ελληνική κυβέρνηση και με αποκαλούν “ψευτό-μουφτή”; Γιατί κανείς δεν ρωτά εάν υπάρχει πρόβλημα με τον ιμάμ στη Θράκη; Δεν έχουμε ούτε καν ένα θρησκευτικό σχολείο (Μαδράσα)» για να συμπληρώσει: «Είχαμε μία φορά δύο Μαδράσα αλλά το (Ελληνικό) κράτος τα μετέτρεψε σε κανονικά γυμνάσια. Όλοι οι ιμάμ που ζουν εδώ είναι ηλικιωμένοι και αν συμβεί κάτι θα πρέπει εμείς να μεταφέρουμε ιμάμ από τη Βουλγαρία και άλλες ευρωπαϊκές χώρες» τόνισε.

Συνεχίζοντας το «πύρινο» άρθρο του, ο τούρκος συντάκτης επισημαίνει πως η «τουρκική» μειονότητα στην Θράκη δεν έχει το δικαίωμα να εκλέγει τον θρησκευτικό ηγέτη της, παρά τις επικριτικές εκθέσεις σχετικά με το θέμα τόσο από τα Ηνωμένα Έθνη όσο και από τους ευρωπαϊκούς φορείς.

Αν και οι «τούρκοι» της Θράκης-σύμφωνα με τον δημοσιογράφο-έχουν εκλέξει με δημοκρατικές διαδικασίες τον Α. Μετέ και η ελληνική κυβέρνηση κατά παράβαση της συνθήκης της Λοζάνης αρνείται να επικυρώσει την απόφαση των «τούρκων» της Θράκης.

Μάλιστα ο Döndü Sariişik, καλεί τον Τούρκο πρόεδρο Αμπντουλάχ Γκιούλ και τον πρωθυπουργό Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν να πιέσουν την Ελλάδα να «ακούσει» τις απαιτήσεις της «τουρκικής» μειονότητας στη Θράκη και να τη συνδέσει  με την επαναλειτουργία της Θεολογικής Σχολής της Χάλκης, φτάνοντας μάλιστα μέχρι το σημείο να επισημάνει πως η Ξάνθη κατοικείται κυρίως από «τούρκους»…

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε πως κατά «περίεργο τρόπο» ο Τούρκος πρωθυπουργός Ταγίπ Ερντογάν, κατά τη διάρκεια συνέντευξης στο μηνιαίο περιοδικό Kriter, της εφημερίδας Radika-που δημοσιεύτηκε χθες-σχετικά με το θέμα της Χάλκης τόνισε πως:

«Το θέμα της Θεολογικής Σχολής απαιτεί μία  προσέγγιση από πολλές πλευρές. Το ζήτημα πρέπει να εξεταστεί λεπτομερώς, βάσει του συντάγματός μας και του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Οι υπουργοί και οι θεσμοί μας συνεχίζουν τις εργασίες τους σχετικά με αυτό», συμπληρώνοντας: «Η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να λάβει υπʼόψιν της τα αιτήματα της «τουρκικής» μειονότητας στη Δυτική Θράκη. Η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να ασχοληθεί με τα προβλήματα του κλήρου, της ηγεσίας, της ανεργίας, των μειονοτικών συνδέσμων και να βρει λύσεις».

Σχόλια

1. ENASELLIN - 02/06/2010

Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΩΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΣ……ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΒΟΡΑ ΣΤΑ ΑΛΛΟΕΘΝΕΙΣ, ΔΝ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΛΛΟΙ….ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΚΟ ΜΑΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ…. ΑΠΑΝΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΔΙΟ ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ…..ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΝ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΙΧ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΤΩΝ ΑΘΗΝΩΝ…..ΠΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΑΡΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΖΕΝΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ……ΕΛΛΗΝΑ ΤΥΦΛΕ, ΕΛΛΗΝΑ ΚΟΥΦΕ….


Sorry comments are closed for this entry

Αρέσει σε %d bloggers: