jump to navigation

Οι τρεις τουρκικές σημαίες του ‘Πολίτη’ 24/07/2009

Posted by Εμπροσθοφύλακας in ΚΥΠΡΙΑΚΟ, Μ.Μ.Ε., ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΑ, ΥΠΟΒΟΛΙΜΑΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ, ΨΥΧΟΠΟΛΕΜΟΣ.
Tags: ,
trackback
Ο Κώστας Κωνσταντίνου [πηγή: εφημερίδα Πολίτης, 24/07/2009]

‘Εμπροσθοφύλακας’
24 Ιουλίου 2009
Συντακτική Ομάδα

Αποδελτιώνουμε τέσσερα κείμενα της εφημερίδας ‘Πολίτης’, δύο από το φύλλο της 22ης Ιουλίου 2009 και δύο από το φύλλο της 24ης Ιουλίου 2009. Όπως εύκολα διαπιστώνει κανείς, και στα τέσσερα οι αρθρογράφοι (κάποιος ‘Βάγγος’ στο πρώτο, ο Κώστας Κωνσταντίνου στο δεύτερο και το τρίτο, και κάποιος ‘Α.Ρ.’ στο τέταρτο) αποφεύγουν και στις τέσσερεις περιπτώσεις να θίξουν ή έστω να επικρίνουν την κατοχική Τουρκία ή τους Τουρκοκύπριους.

Στο πρώτο κείμενο, ο ‘Βάγγος’ προσπερνά το γεγονός ότι Τούρκοι (ή/και Τουρκοκύπριοι) πετροβόλησαν από τον Προμαχώνα διαδηλωτές που συμμετείχαν στο Συλλαλητήριο καταδίκης της εισβολής. Για τον ‘Βάγγο’ ο πετροβολισμός εκ μέρους των Τούρκων ήταν απλώς «παρωνυχίδα», διότι θεωρεί πιο σημαντικό το γεγονός πως κάποιοι ανεγκέφαλοι φώναζαν «Χριστόφια – προδότη – καταδότη». Είναι θλιβερό να βλέπεις μια «ανεξάρτητη» εφημερίδα να προσπαθεί απεγνωσμένα να συνδέσει τα συνθήματα των ανεγκέφαλων νεαρών με το σύνολο των ανθρώπων που συμμετείχαν στην διαδήλωση, και μάλιστα να επιρρίπτει στους γελοίους φωνασκούντες και την ευθύνη για το ότι «συνεχίζουμε να κάνουμε αντικατοχικές αντί να λύσουμε το Κυπριακό». Το τέταρτο κείμενο κινείται στο ίδιο μήκος κύματος, αφού ο σχολιογράφος κατάφερε το αδιανόητο: να συνδέσει τον Στέλιο Παπαθεμελή με το… ΕΛΑΜ! Φυσικά για την αποχή στελεχών του ΑΚΕΛ και του ΔΗΣΥ από εκδήλωση καταδίκης της κατοχής ούτε λόγος από την εφημερίδα…

Στο δεύτερο κείμενο, ο Κώστας Κωνσταντίνου ειρωνεύεται το πολύ σοβαρό ζήτημα της έπαρσης -την ημέρα της επετείου της τουρκικής εισβολής- τριών τουρκικών σημαιών στις ελεύθερες περιοχές. Απ’ ότι φαίνεται οι σημαίες αναρτήθηκαν από Ελληνοκύπριο (δεν εξηγείται αλλιώς το γεγονός ότι αγοράστηκαν από τη Λεμεσό, ενώ θα μπορούσαν να είχαν εύκολα αγοραστεί από τα κατεχόμενα). Το σχόλιο του Κώστα Κωνσταντίνου δεν είναι εστιάζεται τόσο στη πράξη αυτή καθ’ εαυτή, αλλά ειρωνεύεται τον τρόπο που κάλυψε το όλο θέμα η εφημερίδα ‘Σημερινή’, αλλά κυρίως το γεγονός πως ζητήθηκε από την Αστυνομία η αρωγή του Γενικού Εισαγγελέα για να βρεθούν οι ύποπτοι. Το εκπληκτικό είναι που ο αρθρογράφος, ακόμη και ένα ζήτημα σαν και αυτό, προσπαθεί να το επιρρίψει σε «ακροδεξιούς» και «εθνίκια» που σκοπό είχαν να …ξεκινήσουν «εμφύλιο» μεταξύ Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων! Δηλαδή εδώ το πήρε, εκεί το πήρε ο Κώστας Κωνσταντίνου, πάλι κατάφερε να τα ρίξει σε ακροδεξιούς. Στο τρίτο κείμενο χρησιμοποιεί αισχρές γκεμπελικές μεθόδους για να συνδέσει συνειδητά δημοκράτες ανθρώπους με φασιστικά συνθήματα και πρακτικές. Και πάλι, η ουσία της τουρκικής κατοχής, η ουσία της απουσίας ΑΚΕΛ-ΔΗΣΥ (αλλά και των επίσημων ηγεσιών ΔΗΚΟ-ΕΔΕΚ-ΕΥΡΩΚΟ) δεν σχολιάζεται…

Δεν του πέρασε καθόλου, φαίνεται, από το μυαλό ότι ο Ελληνοκύπριος δράστης μπορεί κάλλιστα να είναι και φανατικός αναγνώστης του ‘Πολίτη’ και μάλιστα της δικής του στήλης, και να έχει επηρεαστεί τόσο πολύ από τον υπέρμετρο φιλοταλατισμό της εφημερίδας, την παθητική ή ανύπαρκτη εώς και απολογητική στάση της υπέρ της τουρκικής κατοχής, και την λυσσαλέα στήριξη της στον ντενκτασικό διζωνισμό, που να έφτασε στο σημείο να κρεμάσει τρεις τουρκικές σημαίες για να επιδείξει την προσήλωση του στην πολιτική γραμμή της στήλης ‘Κατά Βαρβάρων’.

Τα τέσσερα αυτά δημοσιεύματα που αποδελτιώνουμε είναι απλώς δειγματοληπτικά. Η εφημερίδα κρέμμεται από την εξουσία και την προστατεύει με νύχια και με δόντια, αφού με το να επιρρίπτει όλες τις ευθύνες για το Κυπριακό σε μια χούφτα νεαρούς ακροδεξιούς (αλήθεια, τους «παλιούς» ακροδεξιούς που στέγασε ο ΔΗΣΥ γιατί δεν τους αγγίζει;), συγκαλύπτει τον ρόλο της Τουρκίας, της Βρετανίας και των ΑΚΕΛ-ΔΗΣΥ. Επίσης, δίνει τα επιχειρήματα για περισσότερες φασιστικές συλλήψεις πολιτών, μέσω της πόλωσης του κλίματος.

Και κάτι τελευταίο: Η εφημερίδα αρνείται να αντιπαρατεθεί με τους κατακτητές, θεωρώντας πως ο πετροβολισμός είναι «παρωνυχίδα». Μήπως οι Τούρκοι ή/και Τουρκοκύπριοι που έριχναν τις πέτρες κατά των Ελληνοκυπρίων εμφορούνται από δημοκρατικά και επαναπροσεγγιστικά αισθήματα; Μήπως δεν είναι η ίδια νοοτροπία Τούρκων ή/και Τουρκοκυπρίων πετροβολούντων που κατέληξε στο λιντσάρισμα του Τάσου Ισαάκ το μαύρο καλοκαίρι του 1996;

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

‘Πολίτης’
«Μας πείραξαν οι πέτρες»
22 Ιουλίου 2009, σελ. 12
Βάγγος, στήλη ‘Παραπολιτικά’

Πέτρες από τον προμαχώνα στο δρόμο προς το οδόφραγμα του Λήδρα Πάλας έριξαν Τούρκοι σε Ε/Κ που πραγματοποιούσαν προχθές αντικατοχική εκδήλωση. Μετά από αυτή την τετριμμένη πλέον και υποχρεωτική εισαγωγή (σ.σ. χρησιμοποιήθηκε ο όρος Τούρκοι και όχι Τ/Κ ή έποικοι) έπαιξε στο «Μέγκα» το βράδυ της Δευτέρας η σχετική είδηση της αντικατοχικής. Πίσω όμως από τη δημοσιογράφο, ο φακός έπιανε ένα νεαρό με «ντουντούκα» και αρκετούς άλλους που ακολουθούσαν τα συνθήματά του να φωνάζουν: «Χριστόφια, προδότη, καταδότη». Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί για 35 χρόνια τώρα συνεχίζουμε να κάνουμε αντικατοχικές αντί να λύσουμε το Κυπριακό. Μπροστά σε αυτό το ε/κ σύνθημα, οι πέτρες των Τούρκων ήταν παρωνυχίδα.

Υ.Γ. Στα πετυχημένα συνθήματα της αντικατοχικής και το «Τούρκοι, δολοφόνοι, ο θάνατος ζυγώνει»… Ποιος είπε ότι θέλει λύση επαναφοράς στην κατάσταση του ’60;

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

‘Πολίτης’
«Το Μισοφέγγαρο, αυτοι. Τα αστέρια είναι δικά μας!»
22 Ιουλίου 2009, σελ. 13
Κώστας Κωνσταντίνου, στήλη ‘Κατά Βαρβάρων’

* Όχι. Το θέμα δεν είναι εάν είμαστε για τα πανηγύρια σ’ αυτή τη χώρα. Αυτό δεν ονομάζεται «θέμα». «Γεγονός» ονομάζεται. Το θέμα; Το θέμα είναι πότε επιτέλους θα το πάρουμε απόφαση και θα πάψουμε να ελπίζουμε πως από αυτό το παρδαλό χωριό μπορεί κάποτε να προκύψει ένα στοιχειωδώς σοβαρό κράτος. Διότι ΔΕΝ θα προκύψει… Έρευνα, λέει, διεξάγει η Αστυνομία προκειμένου να εντοπιστεί 35χρονος («περίπου» – sic) Ελληνοκύπριος ο οποίος παρήγγειλε και αγόρασε από κατάστημα της Λεμεσού τρεις τουρκικές σημαίες τις οποίες ανάρτησε σε τρία σημεία κοντά στην Πάφο, ανήμερα της επετείου της εισβολής.

* Μάλιστα, η Αστυνομία ανακοίνωσε με κάθε σοβαρότητα ότι θα ζητήσει και την αρωγή του Γενικού Εισαγγελέα! Σύμφωνα δε με τη «Σημερινή», «η Αστυνομία εξετάζει όλα τα ενδεχόμενα». Ποια είναι αυτά τα «όλα»; Είναι… δύο (όλα κι όλα) κατά την «Σ» πάντοτε: Να είναι, λέει, έργο είτε «ανεγκέφαλων επιτήδειων», είτε (κρατηθείτε) «Τούρκων πρακτόρων»! Η ζέστη των ημερών θα μπορούσε να μοιάζει με ελαφρυντικό. Στους 41 βαθμούς εύκολα μπορεί να σαλτάρει κανείς. Σε μια άλλη χώρα, όμως. Διότι, εδώ, το φαινόμενο είναι ολόχρονο. Με καύσωνα ή με χιόνι. Και συνεπώς, η ζέστη μπορεί να το επιδεινώνει. Σύμφωνοι. Αλλά δεν το προκαλεί.

* Και καλά, η «Σημερινή». Εύκολα μπορεί κανείς να κατανοήσει γιατί προσπέρασε ένα πολύ πιο πιθανό σενάριο, αυτό της προβοκάτσιας κάποιου (εδώ συμφωνούμε κάπως) ανεγκέφαλου στοιχείου (σ.σ. εκείνο το «επιτηδείων», δεν το πιάσαμε αλλά ας είναι) ενδεχομένως μέλους μιας από τις διάφορες περιθωριακές ομάδες των ακροδεξιών της Λεμεσού και όχι μόνο (αλήθεια, ποια εφημερίδα να διαβάζουν άραγε όλοι αυτοί;) το οποίο, ανεγκέφαλο στοιχείο, ήθελε να περάσει στους Ελληνοκύπριους το μήνυμα πως οι Τουρκοκύπριοι αποφάσισαν να μας πικάρουν ανήμερα της επετείου της εισβολής, αλλά ήταν τόσο ηλίθιος τελικά που δεν πρόσεξε ότι πάνω στις σημαίες που παράγγειλε είχε εκτυπωθεί και το όνομα του μαγαζιού, ο ιδιοκτήτης του οποίου θυμόταν πως ο παραγγελιοδόχος της μοναδικής (hello?) στα χρονικά παραγγελίας για… τούρκικες σημαίες, ήταν Ελληνοκύπριος.

* Μέσα σ’ αυτό λοιπόν το πλαίσιο, μπορεί κανείς να καταλάβει γιατί οι της «Σημερινής» προσπέρασαν αυτό το ενδεχόμενο ή καλύτερα γιατί το αντικατέστησαν με το εξωφρενικό εκείνο δεύτερο σενάριο να είναι, λέει, η ιστορία με τις σημαίες «έργο Τούρκων πρακτόρων» (…!). Με άλλα λόγια, η ΜΙΤ, έστειλε πράκτορές της σε μυστική αποστολή στην Πάφο (σ.σ. γιατί όχι στη Λευκωσία, σιόρ, που ήταν δίπλα;) για να κρεμάσουν τρεις τουρκικές σημαίες (όχι πέντε, όχι δύο, τρεις) για να μας «κιστίσουν» την επέτειο της εισβολής. Δεν έχουν άλλη δουλειά να κάνουν στη ΜΙΤ φαίνεται.

* Όσο για τη λεπτομέρεια «τρεις», προφανώς ήθελαν να μας πουν το γνωστό εκείνο αισχρό που λέμε με τα «τρία», μετά συγχωρήσεως πάντοτε. Αλλά, αντί να πάρουν τρεις σημαίες από την άλλη πλευρά που είναι γεμάτος ο τόπος και τζάμπα, πήγαν και τις παράγγειλαν από κατάστημα Ελληνοκύπριου! Στη Λεμεσό! Και έβαλαν έναν επίσης Ελληνοκύπριο (πράκτορά τους;) να τις αγοράσει. Μετά την αποστολή, ίσως πήγαν στο λιμανάκι της Πάφου, ήπιαν καφέ και έφαγαν κάνα σάντουιτς για να μην κινήσουν υποψίες (οι πράκτορες της ΜΙΤ). Φοβερό σχέδιο! Ούτε ο Τζέημς Μποντ δεν θα το σκεφτόταν ποτέ. Αν δεν είχαμε και τη «Σημερινή» να το ξεσκεπάσει με τη σοβαρότητά της. Στο σκοτάδι θα ζούσαμε!

* Και καλά όλοι αυτοί. Ο καθένας λέει και γράφει ό,τι θέλει στην Κύπρο. Μηδενός εξαιρουμένου… Η Αστυνομία όμως; Η Αστυνομία που θα ζητήσει λέει την αρωγή του Γενικού Εισαγγελέα για να εξιχνιάσει την υπόθεση; Να σας πει τι, βρε ζωντόβολα, ο Γενικός Εισαγγελέας; Δεν τον φτάνουν τα δικά του; Να σας πει τι; Εάν υπάρχει λ.χ. νόμος που να απαγορεύει τα μπαϊράκια; Ο Περί Αναρτήσεως Τουρκικών Σημαιών Νόμος του 1986, ας πούμε; Εσείς τι λέτε; Να υπάρχει; Να υπάρχει νόμος που να λέει πως άμα πας στην αερογέφυρα στα Κονιά και κρεμάσεις λ.χ. τη σημαία της Γερμανίας ή του Τζιμπουτί ή της Μπουρκίνα Φάσο ή το σώβρακό σου από την ανάποδη γίνεται αλλά άμα είναι σημαία τούρκικη διαπράττεις αδίκημα; Είπαμε τα καλύτερα και τα μεγαλύτερα νούμερά μας τα στέλνουμε συνήθως στη Βουλή, αλλά όχι κι έτσι. Τέτοιους νόμους δεν πέρασαν ακόμη!

* Μην γελάτε, με τους φόρους μας τους πληρώνουν αυτούς. Δεν είπαμε να μην το ψάξει η Αστυνομία. Πολύ καλά έκανε και το ψάχνει. Για να βρουν (ίσως και να τον έχουν βρει μέχρι να τυπωθεί η εφημερίδα και να φτάσουν αυτές τις γραμμές κοντά σας) τον ηλίθιο εκείνο «35χρονο Ε/Κ» («περίπου» – sic) ο οποίος νόμιζε πως θα κατάφερνε, ξέρω ‘γω, να προκαλέσει εμφύλιο με αυτή τη βλακώδη προβοκάτσια που του κατέβηκε με τις (τρεις) σημαίες. Άλλωστε, τα εθνίκια («εθνίκια», αθηναϊκή βραχυγραφία του «εθνικιστικά καθίκια») δεν φημίζονται για την ευφυΐα τους. Τι είπατε; Γιατί «εμφύλιου»; Ε, μα τι άλλο θα ήταν μια σύγκρουση Ε/Κ και Τ/Κ; Εμφύλιος. Ένας λαός είμαστε. Αυτή η ατάκα; Α, αυτή είναι του τύπου «Αφρόλουτρο και βάλε». Κάνει μερικούς να βγάζουν κάτι αφρούς! Ούτε σε Foam Parties δεν είδατε τέτοια! Θυμάστε το «Party» με τον μακαρίτη τον Πήτερ Σέλερς; Αυτό μόνο είχε φτάσει σε τέτοια επίπεδα παραγωγής αφρού!

* Να τον βρει λοιπόν η Αστυνομία, να καταγραφεί η βλακεία του για να υπάρχει ως εξιχνιασμένη βλακεία και να μην διαδίδει ο καθένας ό,τι θέλει και, μετά, να τον αφήσει να πάει στο καλό. Δεν πρέπει να φτάνει πάντα στο Δικαστήριο η Αστυνομία. Έχει και κοινωνικό έργο να επιτελέσει. Αλλά όχι και να μας λένε ότι θα πάνε στον Πέτρο Κληρίδη για να τους πει εάν είναι αδίκημα το να κρεμάει κανείς τούρκικες σημαίες στην αερογέφυρα Κονιών! Είπαμε, η «Σημερινή» μπορεί να μην μας λυπάται, παρά την αφόρητη ζέστη. Αυτή τον εαυτό της μοιάζει να μην λυπάται. Συχνότατα. Εκείνοι όμως; Γίνεται να μην μας λυπούνται; Μα καθόλου, πια; (!)

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

‘Πολίτης’
«Μαμά αγνοείται…»
24 Ιουλίου 2007, σελ. 13
Κώστας Κωνσταντίνου, στήλη ‘Κατά Βαρβάρων’

* Φίλοι αναγνώστες μάς ρωτούσαν χθες εάν γνωρίζουμε ποιο είναι το στέλεχος του ΔΗΚΟ το οποίο, σύμφωνα με επιστολή – καταγγελία μέλους της Επαρχιακής Επιτροπής ΔΗΚΟ Λευκωσίας στον Πρόεδρο του κόμματος Μάριο Καρογιάν, φέρεται όχι μόνο να συμμετείχε στη… χορωδία η οποία φώναζε υβριστικά συνθήματα εναντίον (και) του Προέδρου της Δημοκρατίας στην εκδήλωση στο οδόφραγμα του Λήδρα Πάλας ανήμερα της επετείου της εισβολής, αλλά και να ενορχήστρωνε, σύμφωνα πάντα με τα όσα υποστηρίζονται στην επιστολή και την εγκυρότητα των οποίων εμείς δεν είμαστε σε θέση να επιβεβαιώσουμε ή να διαψεύσουμε, τους νεαρούς οι οποίοι τα φώναζαν. Με όσους από εσάς μιλήσαμε χθες αλλά και σήμερα, από εδώ, θα πούμε το ίδιο: Θα ήμασταν ψεύτες εάν σας λέγαμε πως δεν ξέρουμε ποιον αφορά η καταγγελία, όμως, επιτρέψτε μας να μην αποκαλύψουμε (ακόμη) το όνομά του, περιμένοντας να δούμε πώς και κυρίως ΕΑΝ ο Πρόεδρος και η υπόλοιπη ηγεσία του ΔΗΚΟ θα χειριστούν το όλο ζήτημα για να λάμψει η αλήθεια και να μάθουμε εάν ευσταθούν τα όσα καταγγέλθηκαν. Ή εάν «θα παίξουν πελλόν», ελπίζοντας (μάταια, τους διαβεβαιώνουμε) ότι το θέμα θα «σβήσει» τελικά.

* Γιατί το λέμε αυτό; Ας δούμε τα δεδομένα: Η συγκεκριμένη επιστολή εστάλη στο Μάριο Καρογιάν την Τρίτη (21/7), την επομένη της εκδήλωσης. Και σ’ αυτήν, ένα μέλος της ευρύτερης ηγεσίας του ΔΗΚΟ κάνει τι; Επωνύμως αλλά και με επίγνωση των νομικών συνεπειών σε περίπτωση που δεν ευσταθούν τα όσα λέει, ελπίζουμε για τον ίδιο, καταγγέλλει στον αρχηγό του κόμματος ένα άλλο στέλεχος, ένα νεαρό αλλά επώνυμο στέλεχος το οποίο μάλιστα διετέλεσε και υποψήφιος σε εκλογές, ότι έδρασε ως επικεφαλής και καθοδηγητής (κατά την έκφραση του συντάκτη της επιστολής) της ομάδας των ατόμων τα οποία εξύβριζαν τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και ηγέτη της Κυβέρνησης στην οποία το ΔΗΚΟ μετέχει, με εκφράσεις όπως «Χριστόφια, Προδότη, Καταδότη». Αναφέρει δε, ο συντάκτης πάντοτε, πως τόσο ο ίδιος όσο και ΑΛΛΑ ΣΤΕΛΕΧΗ του ΔΗΚΟ που ήταν στο Λήδρα Πάλας έγιναν έξαλλοι όταν είδαν το τι συνέβαινε και αποχώρησαν. Και ζητά από το Μάριο Καρογιάν να του πει εάν τέτοιες συμπεριφορές είναι ανεκτές στο ΔΗΚΟ ώστε να γνωρίζει, όπως λέει, σε τι κόμμα ανήκει. Σημειώνοντας πως είναι αδιανόητο στελέχη του ΔΗΚΟ, όπως αναφέρει, να διαδραματίζουν σήμερα το ρόλο που στο παρελθόν διαδραμάτιζαν περιθωριακά φασιστικά στοιχεία.

* Αυτή, λοιπόν, η επιστολή εστάλη την Τρίτη. Την Τετάρτη η ύπαρξη και εν μέρει το περιεχόμενό της δημοσιοποιήθηκαν από κάποια ΜΜΕ. Και μέχρι χθες, Πέμπτη (το βράδυ κιόλας), την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, τόσο το ΔΗΚΟ όσο και ο Πρόεδρός του δεν είχαν πει το παραμικρό για το ζήτημα της σοβαρότατης αυτής καταγγελίας εναντίον του συγκεκριμένου στελέχους και πρώην υποψηφίου του κόμματος. Αλλά και το ίδιο το στέλεχος κινήθηκε ακριβώς στην ίδια λογική: Όχι μόνο δεν αντέδρασε στα όσα του καταλογίζονται για να πει, π.χ., ότι δεν ευσταθούν, αλλά έκανε και δημόσιες δηλώσεις ως ένας (απλώς) από αυτούς που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση, σχολιάζοντας και το θέμα των ύβρεων. Και είπε πως τα όσα ακούστηκαν για τον Πρόεδρο είναι, λέει, καταδικαστέα! Είπαμε, μπορεί να έχουν βάση οι καταγγελίες, μπορεί και όχι. ΔΕΝ το ξέρουμε. Αλλά, πέραν τούτου, εσάς σας κάνουν λογικές οι αντιδράσεις τους; Αντιλαμβάνεστε εσείς γιατί, 48 ώρες μετά, η μεν ηγεσία του ΔΗΚΟ θα μπορούσε να σφυρίζει ακόμη αδιάφορα, ο δε επηρεαζόμενος να σχολιάζει κιόλας την ίδια την υπόθεση ως απλός θεατής, χωρίς όμως να απαντά στους εναντίον του σοβαρότατους ισχυρισμούς;

* Όταν, προ μερικών ετών, κάποιο άλλο στέλεχος του ΔΗΚΟ (κατόπιν μακράς… νηστείας, μάλλον) είχε γράψει ένα άρθρο ταυτίζοντας το κόμμα με τον «πολιτικό τραβεστισμό», η ηγεσία του ΔΗΚΟ είχε γίνει έξω φρενών. Και λογικό ήταν. Χωρίς ειλικρινά την παραμικρή προσβλητική διάθεση προς τις τραβεστί του τόπου μας, και ας μας συγχωρέσουν τον παραλληλισμό, τίποτα μα τίποτα δεν ταιριάζει στο ΔΗΚΟ περισσότερο από την πολιτική έννοια του Cross-dressing. Το πρωί στην μπετονιέρα και το βράδυ με ζαρτιέρα, είναι ένα πράγμα. Η ηγεσία του είναι επισήμως στην κυβέρνηση και τα στελέχη της (μεμονωμένα) είναι περισσότερο αντιπολίτευση από την αντιπολίτευση. Η ηγεσία του επισήμως είναι υπέρ της ομοσπονδίας και τα στελέχη της φιγουράρουν (γιατί, κ. Καρογιάν και λοιποί της ηγεσίας;) σε όλες τις εκδηλώσεις των αντιομοσπονδιακών. Χειροκροτώντας πλέον και συνθήματα όπως, «Κάτω τα χέρια ομοσπονδιακοί η Κύπρος είναι ελληνική» και «Ελλάς – Κύπρος – Ένωσις»(!). Και, τώρα, εάν ευσταθούν τα όσα καταγγέλλει αυτό το στέλεχος, υπερθεματίζουν και βρισιές για τον «προδότη – καταδότη» Χριστόφια. Τον συνεταίρο τους! Τυχαία νομίζετε πως, την ώρα που όλοι γνωρίζουμε ποιος είναι ο «πατέρας» του ΔΗΚΟ, κανείς δεν έμαθε ποτέ ποια είναι… η μάνα του; Κάποιος, κάποτε, πρέπει να την πούλησε!

* Για αυτό έχουμε μια μεγάλη, μια τεράστια μεγάλη επιφύλαξη για το εάν η ηγεσία του ΔΗΚΟ, η οποία ποιεί πανηγυρικώς την νήσσαν το τελευταίο 48ωρο, θα τολμήσει τελικά να φωνάξει τόσο το υπό κατηγορία στέλεχος, όσο και τον καταγγέλλοντα μαζί με τους υπόλοιπους οι οποίοι με βάση τους ισχυρισμούς του εν λόγω μέλους της Επαρχιακής Επιτροπής του ΔΗΚΟ Λευκωσίας επίσης αποχώρησαν ενοχλημένοι από την εκδήλωση. Μια τεράστια αμφιβολία για το εάν θα εξετάσει με διαφάνεια το ζήτημα και, στη συνέχεια, εάν όντως έχουν βάση οι κατηγορίες του καταγγέλλοντος, κινδυνεύοντας να συγκρουστεί και με το ισχυρότατο στο κόμμα οικογενειακό περιβάλλον του καταγγελλόμενου, να προχωρήσει άμεσα στην αυστηρή απόδοση ευθυνών. Αναλόγως δε, εάν δεν ευσταθούν τα όσα του προσάπτονται, να πράξει ακριβώς το ίδιο σε σχέση με το συντάκτη της επιστολής. Επιτρέψτε μας να μην γράψουμε λοιπόν ακόμη ονόματα. Θα περιμένουμε να δούμε εάν, αλλά και πώς, η ηγεσία του ΔΗΚΟ θα χειριστεί το ζήτημα. Ή εάν, αναλόγως, θα το αφήσει να περάσει στο ντούκου. Εάν κάνει το πρώτο, θα είμαστε οι πρώτοι που θα τη συγχαρούμε. Δεσμευόμαστε για αυτό. Αλλά εμείς πιστεύουμε ακράδαντα ότι θα κάνει το δεύτερο τελικά. Εσείς;

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Σχόλιο Συντακτικής Ομάδας: Ο ‘Πολίτης’ οφείλει να τεκμηριώσει τις κατηγορίες για «ξυλοδαρμούς ανυποψίαστων πολιτών» και όχι να σπιλώνει την υπόληψη ανθρώπων χωρίς στοιχεία. Να μας αποκαλύψει ΤΩΡΑ ποιοι φασίστες ξυλοφόρτωσαν ανυποψίαστους πολίτες για να τους καταδικάσει επώνυμα όλη η κοινή γνώμη, και να μας πει επίσης η εφημερίδα γιατί αυτοί δεν έχουν συλληφθεί ακόμα.

‘Πολίτης’
«»Πατριώτες»»
24 Ιουλίου 2009, σελ. 12
Α.Ρ.

Υπόδειγμα εκδήλωσης που φέρνει πιο κοντά Ελληνοκύπριους και Τουρκοκύπριους, η προχθεσινή στη Λήδρας. Μακάρι να ακολουθούσαν κι άλλοι αυτό το παράδειγμα, για να μεγαλώσει η ελπίδα. Αντίθετα, «αντικατοχικές» πορείες σαν αυτή που διοργάνωσαν κάποιες «εθνικόφρονες» οργανώσεις, όπου κεντρικός ομιλητής ήταν ο Στέλιος Παπαθεμελής (!), μάλλον ζημιά προκαλούν. Και όχι μόνο στο Κυπριακό, αφού μετά το πέρας της πορείας έγιναν καταγγελίες για ξυλοδαρμούς ανυποψίαστων πολιτών από μέλη της ΕΦΕΝ και του ΕΛΑΜ. Αυτοί είναι οι «πατριώτες»…

Σχόλια

1. valitsakias - 25/07/2009

ΣΧΟΛΙΟ

ΝΑ ΒΓΟΥΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΛΗΤΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ.

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ.

ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ ΣΤΙΣ ΗΠΑ.
ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ.

ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΑΣ ΚΛΠ. ΚΛΠ ΤΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΖΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΤΟΙΜΑ ΣΕ ΧΑΦΙΕΔΕΣ ΝΤΟΠΙΟΥΣ.

ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΑΝΑ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΣΤΟΧΕΥΣΗ ΣΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ.

ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΒΑΣΚΩΝ,Η ΙΡΛΑΝΔΙΑ,Η ΚΥΠΡΟΣ ΚΛΠ. ΠΑΝΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΚΕΨΗΣ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ ΕΞΑΓΟΡΑΣΜΕΝΟΙ.

2. valitsakias - 25/07/2009

ας προστεθει και τουτο.τα σχολια που παραθετονται εκφραζουν οικονομικα συμφεροντα.οι ελιτ νομιζουν οτι ξεπουλωντας τον λαο ,δαιμονοποιωντας την αντισταση και την εξεγερση μπροστα στις προφανεις αδιεξοδες στρατηγικες τους θα πετυχουν μια νομιζουν βολικη συμφωνια deal.

ειναι οτι ποιο αντιδραστικο υπαρχει σημερα.οσοι εμφανιζουν την αντισταση ως ακροτητα ειναι βαθυτατα αντιδραστικοι.ειναι η ιδια λογικη με τον μετερνιχ και τα ανακτοβουλια του 19 αιωνα,που διαμονοποιουσαν τις εθνεγερσιες.για τους εξαγορασμενους διαμορφωτες γνωμης οι λαοι και οι αγωνες για λεφτερια ειναι ολοκληρωτισμος,ακροτητα,αψικορια,επιπολαιοτητα κλπ.
μονο που η λεφτερια μετριεται με αγωνες οχι με ελιτ που ψαχνουν ντιλ.
κακο του κεφαλιου τους να χλευαζουν το ενστικτο του πληθους.ξερει και αντιλαμβανεται τα κινητρα ολων..

3. logo - 25/07/2009

μοιραζει ακομα λεφτα η πρεσβεια;γαμωτο να μην ειμαι και γω πολιτης να γλυψω κανα κοκκαλακι σε κλειστα »σεμιναρια»…

4. Πατριώτης - 27/07/2009

Καλά, υπάρχει λογικός άνθρωπος που πιστεύει ότι ο «ΠΟΛΙΤΗΣ» είναι ανεξάρτητη εφημερίδα ????

5. Πατριώτης - 30/07/2009

Ο Λουκάς Χαραλάμπους είναι ένας άθλιος προδότης. Του εύχομαι με όλη την δύναμη της ψυχής μου να βρεί ένα αργό οδυνηρό θάνατο


Sorry comments are closed for this entry

Αρέσει σε %d bloggers: